«Δυο χρόνια μετά την απόδοση του πρώην στρατοπέδου το έργο της διοίκησης είναι ένα… λογότυπο»

Με αφορμή το λογότυπο του Μητροπολιτικού Πάρκου Παύλου Μελά και το βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα η διοίκηση Δεμουρτζίδη ο επικεφαλής της παράταξης «ΑΝΑΤΡΟΠΗ» και υποψήφιος δήμαρχος Παύλου Μελά, Γιώργος Λίλτσης σχολίασε:

«Δυστυχώς μια βόλτα στο πρώην στρατόπεδο Παύλου Μελά την απόδοση του οποίου για δεκαετίες ολόκληρες διεκδικούσε η τοπική κοινωνία θα πείσει και τους πιο… δύσπιστους ότι ο χώρος έχει αφεθεί στην τύχη του και σε τίποτα δεν μοιάζει με το Μητροπολιτικό Πάρκο που όλοι ονειρευόμαστε.

Μπάζα, σκουπίδια, ογκώδη και αδέσποτα είναι εκείνα που συναντά κανείς εάν βρεθεί στην περιοχή. Έχουν περάσει σχεδόν δυο ολόκληρα χρόνια από την φιέστα που στήθηκε εντός του χώρου με τη συμμετοχή των κκ. Τσίπρα και Καμμένου και ακόμα δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα. Λίγους μήνες πριν από τις εκλογές η διοίκηση Δεμουρτζίδη χρησιμοποιεί πάλι επικοινωνιακά τεχνάσματα και καλό… αμπαλάζ για να δικαιολογήσει την ανυπαρξία και την απραγία της. Δημοσίευσε το… λογότυπο του πρώην στρατοπέδου, ενώ καλά καλά δεν έχει βρει τρόπο να περιφρουρήσει τον χώρο από παραβατικά στοιχεία. Φτιάχνει λογότυπα πολύχρωμα και εντυπωσιακά βίντεο, ενώ δεν έχει γίνει ακόμα ούτε μια εργασία εντός του πρώην στρατοπέδου, προφανώς για να χρυσώσει το χάπι στους δημότες την περιουσία των οποίων δώρισε απλόχερα, την ώρα που άλλοι δήμοι διεκδίκησαν και πήραν χωρίς ανταλλάγματα τα πρώην στρατόπεδα που βρίσκονται εντός των ορίων τους.

Ο κόσμος όμως δεν ξεχνά τα λάθη και τις παραλείψεις της διοίκησης Δεμουρτζίδη που είχαν ως αποτέλεσμα την ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ του πρώην στρατοπέδου και την απουσία του δήμου από την διαχείρισή του. Η διοίκηση της φιέστας και των πανηγυριών δημοσιεύει λογότυπα γιατί δυο χρόνια μετά δεν έχει να επιδείξει κανένα απολύτως έργο. Πάγια άποψή μας είναι η μετατροπή του πρώην στρατοπέδου σε έναν χώρο πρασίνου, ψυχαγωγίας και αναψυχής για όλη τη Βόρεια Ελλάδα που θα αλλάξει ριζικά την εικόνα της Δυτικής Θεσσαλονίκης αλλά με όρους που θα βάλει ο δήμος μας. Σχετικά με την αισθητική του λογοτύπου, αυτό είναι υποκειμενική υπόθεση. Το λογότυπο ωστόσο που παρουσιάστηκε δεν έχει καμία σχέση με την ιστορία και την παράδοση του τόπου μας» υπογράμμισε ο κ. Λιλτσης.