fbpx

Να μετατρέψουμε τον δήμο Παύλου Μελά από δήμο διέλευσης σε δήμο προορισμού με πράξεις και όχι... επικοινωνία

Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2023
286

Ενημερωθήκαμε δια του Τύπου πως ο δήμος ΠαύλοΥ Μελά είναι το νέο συνδρομητικό μέλος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, μια εξέλιξη η οποία μας εξέπληξε.

Και η έκπληξη οφείλεται στο γεγονός ότι η απερχόμενη διοίκηση την τελευταία σχεδόν δεκαετία που βρίσκεται στο τιμόνι του δήμου δεν έχει κάνει το παραμικρό για να αποτελέσει ο δήμος τουριστικό προορισμό ή να βελτιώσει το τουριστικό του προϊόν.

Η δε ανακοίνωση, που γίνεται ελάχιστες εβδομάδες πριν «στηθούν» εκ νέου οι δημοτικές κάλπες γεννά ερωτήματα.

Ο Βοτανικός Κήπος στη Σταυρούπολη, ένας από τους μετρημένους στα δάχτυλα βοτανικούς κήπους που βρίσκονται στην επικράτεια και περιλαμβάνει μια συλλογή 1000 και πλέον φυτών λειτουργεί με ώρες... υπηρεσίας, 09:00-13:30, γεγονός που σημαίνει πως ο κήπος μένει κλειστός απογεύματα και Σαββατοκύριακα όταν θα μπορούσε να σφύζει από ζωή.

Ομοίως, οι Βυζαντινοί Νερόμυλοι της Πολίχνης ένα τοπόσημο της Δυτικής Θεσσαλονίκης είναι ένα μέρος που έχει αφεθεί στην τύχη του. Αντί η διοίκηση να μεριμνήσει και να προχωρήσει με παρεμβάσεις στο χώρο που θα είναι εναρμονισμένες με το φυσικό περιβάλλον, ώστε να αποτελέσουν πόλο έλξης μικρών και μεγάλων από την ευρύτερη περιοχή της Βόρειας Ελλάδας, έχουν αφεθεί στην τύχη τους.

Τα δε εμβληματικά Καπνομάγαζα της περιοχής μας, διάσπαρτα σε όλη την έκταση του δήμου και τα οποία είναι ένα «ζωντανό» κομμάτι της ιστορίας της περιοχής μας παραμένουν αναξιοποίητα και ρημάζουν απουσία ενός στρατηγικού σχεδιασμού από την δημοτική αρχή και συνεργασίας με τους ιδιοκτήτες τους. Κλειστά, καθώς είναι επικίνδυνη η είσοδος στα περισσότερα από αυτά καταστρέφονται μέρα με τη μέρα με τους λιγοστούς επισκέπτες του δήμου μας να τα παρατηρούν από έξω και να απορούν με την εγκατάλειψή τους.

Δυστυχώς, η διοίκηση Δεμουρτζίδη αντιλαμβάνεται την διοίκηση αποκλειστικά με όρους επικοινωνίας και όχι ουσίας. Αντί να μεριμνήσει να ενισχύσει το τουριστικό μας προϊόν δημιουργώντας ένα brand αρκείται σε ανακοινώσεις και φωτογραφίες άνευ ουσίας. Αλλά δεν εντυπωσιαζόμαστε. Αυτή είναι η διοίκηση του δήμου Παύλου Μελά. Μια διοίκηση της λεζάντας και του facebook, μια διοίκηση κλεισμένη στους τέσσερις τοίχους των γραφείων, που δεν έχει επαφή με τον κόσμο και τα προβλήματά του.

Έχουμε δεσμευτεί πως μια από τις προτεραιότητές μας ως νέα Διοίκηση Παύλου Μελά θα είναι να μετατρέψουμε την περιοχή μας από δήμο διέλευσης σε δήμο προορισμού αξιοποιώντας όλα εκείνα που μας έδωσε απλόχερα η φύση και σε συνεργασία με το ανθρώπινο δυναμικό της περιοχής μας. Να προχωρήσουμε σε δράσεις και σε συνέργειες που θα έχουν ως στόχο την ανάπτυξη του δήμου μας και των ανθρώπων του: επαγγελματιών και κατοίκων.

Τον Οκτώβριο η «ΑΝΑΤΡΟΠΗ» κάνει την ανατροπή στο δήμο Παύλου Μελά.